Liberty Direct - ubezpieczyciel oferuj±cy polisy przez internet i telefon - rozpocz±³ produktow± kampaniê reklamow±. W emitowanym od 7 marca spocie, oprócz ubezpieczeñ komunikacyjnych OC i AC po raz pierwszy promowane s± ubezpieczenia mieszkaniowe. Kreacja kampanii zosta³a przygotowana przez Liberty Direct. Produkcj± zaj±³ siê dom Easy Hell, a za zakup mediów odpowiada MPG. Kampania obejmuje TVP, TVN i Polsat oraz w kana³y tematyczne.
„Ubezpieczenia mieszkaniowe ciesz± siê coraz wiêkszym zainteresowaniem naszych Klientów. Z tego wzglêdu zdecydowali¶my siê na uwzglêdnienie tego elementu naszej oferty w najnowszej kampanii” - mówi Rafa³ Karski, Dyrektor Sprzeda¿y i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot wpisuje siê w konwencjê dotychczasowych kampanii produktowych opartych na relacjach klientów. Tym razem bohaterk± filmu jest kobieta, która kupuj±c pakiet polis komunikacyjnych OC i AC w Liberty Direct zaoszczêdzi³a 300 z³, a ponadto ubezpieczy³a w naszej firmie mieszkanie. Z poprzednimi kreacjami kampaniê ³±czy równie¿ has³o: „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej cenie" oraz Statua Wolno¶ci – symbol Liberty Direct" – dodaje Karski.
Sprawdzam sk³adkê!
Oferta ubezpieczeñ komunikacyjnych Liberty Direct obejmuje OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb. Korzystne stawki polis s± dostêpne m.in. dziêki systemowi atrakcyjnych zni¿ek, które obejmuj± od 10% do 60% zni¿ki za bezszkodow± jazdê, 5% zni¿ki za jednorazow± p³atno¶æ kart± kredytow±, 5% za zakup ubezpieczenia przez internet, a tak¿e 50 z³ lub 100z³ dla osób kupuj±cych polisê w programie „Poleæ sprawdzone ubezpieczenie“.10% zni¿kê otrzymuj± ponadto Klienci ING w ramach wspó³pracy bancassurance obydwu intytucji. Dodatkowo Liberty Direct honoruje zni¿ki z innych towarzystw i przenosi je z OC na AC. W ramach ubezpieczeñ mieszkaniowych firma oferuje natomiast ubezpieczenie wyposa¿enia, murów, OC oraz Home Assistance. Wszystkie polisy dostêpne s± w kilku prostych pakietach.
Informacja prasowa Liberty Direct z dnia 08.03.2011 r.